Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Audyt SEO

Audyt SEO stron internetowych

Profesjonalny audyt strony www to klucz do skutecznego indeksu Google i wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania. Audyt strony internetowej przeprowadza się po to by zidentyfikować problemy, które mają bezpośredni wpływ na niską widoczność strony w wynikach wyszukiwania. W konsekwencji profesjonalnie przeprowadzonego audytu internetowego każda strona internetowa zyskuje na wartości, wykrywane są błędy, które mają bezpośredni wpływ na widoczność strony w wynikach wyszukiwania.

Analiza strony internetowej zalecana jest:

  • stronom internetowym, które odnotowały spadek w liczbie czytelników,

  • stronom internetowym starszym niż 3 lata,

  • stronom internetowym, których pozycjonowanie nie przynosi efektów,

  • oraz tym, którym widoczność w wynikach wyszukiwania drastycznie spadła.

Audyt strony kończy się raportem, który jest zbiorem informacji o zidentyfikowanych problemach z witryną. W zależności od potrzeb realizowane jest w kilku stopniach szczegółowości. Chcemy by każda firma korzystała z wariantu, który odpowiada jej potrzebom. Wariant audytu wybieramy w zależności od tego z jak dużego serwisu internetowego korzysta firma. Skuteczne pozycjonowanie stron możliwe jest tylko w sytuacji, w której strona internetowa firmy jest optymalnie skonstruowana. Audyt internetowy powinien być krokiem, który poprzedza proces pozycjonowania strony, szczególnie teraz gdy Google po dwóch latach wprowadził zupełnie nowy algorytm Koliber.

Przedmiotem badania jakości strony są ważne elementy kodu, które mają bezpośredni wpływ na funkcjonalność strony www. Ta funkcjonalność oceniana jest przez czytelników, ale przede wszystkim przez Google. Jeśli Google ocenia stronę i uzna ją za wartościową wtedy plasuje ją wysoko w wynikach. Jeśli strona została odpowiednio opublikowana, w optymalnym serwisie www, przyczyni się do pozyskania czytelników i Klientów. Reasumując poza elementami tekstowymi audytorzy oceniają parametry techniczne, które mogą wpływać pozytywnie na odbiór strony www przez Google. Stosunek treści tekstowej strony do kodu, nasycenie frazami, użycie odpowiednich znaczników i wiele innych, ale również profil linków i działania podjęte przez konkurencję. Wyniki audytu dostarczają wiedzy o błędach w stronie internetowej.

Wyniki audytu służą optymalizacji

Wyniki audytu służą optymalizacji strony internetowej. Dzięki wdrożonym poprawkom w kodzie, poprawkom układu informacji i usunięciu wszystkich błędów w ramach struktury stron Klienci zyskują większą widoczność w wynikach Google, a co za tym idzie większą liczbę czytelników. Zoptymalizowana strona to strona widoczna w Google, a to w konsekwencji większa liczba czytelników – Klientów.

Z uwagi na fakt, że algorytm Google stale się zmienia optymalizacja stron i poprzedzajaca ją analiza strony internetowej wpisują się na listę obowiązkowych działań w ramach marketingu internetowego świadomych marketingowo firm. Wdrożenie zalecanych poaudytowych zmian powoduje, że strona internetowa staje się przyjazna zarówno dla użytkownika jak i dla robotów wyszukiwarek.

 

Dodatkowe korzyści

Wnioski pokontrolne przekazywane w formie raportu po audycie strony internetowej to również doskonały materiał edukacyjny. Pomaga zrozumieć w jaki sposób ustalany jest ranking w wyszukiwarkach, uczy profesjonalnych aktualizacji i publikacji treści, pozwala skutecznie planować i realizować rozwój strony internetowej firmy.

Dostępne warianty

Audyt podstawowy zalecany firmom, które korzystają z małej strony internetowej, której wielkość nie przekracza 50 podstron własnych.

Audyt rozszerzony zalecany firmom, które korzystają ze średniej wielkości strony internetowej, której wielkość waha się od 50 do 150 podstron własnych.

Audyt korporacyjny zalecany firmom, które korzystają z rozbudowanych stron internetowych, sklepów, cyfrowych magazynów, których wielkość przekracza 300 podstron własnych.

Audyt kompleksowy zalecany firmom, które korzystają z rozbudowanych stron internetowych, sklepów, cyfrowych magazynów, których wielkość przekracza 300 podstron własnych. Audyt dodatkowo zawiera rozszerzone zalecenia dotyczące optymalizacji, promocji i analizę profilu czytelnika.