Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych

1990 r. – pozycjonowanie SEO? Nikt nie słyszał i nawet o tym nie myślał. O wyszukiwarkach, które prezentowałyby wyniki charakterystyczne dla zapytań też nie. Internet dopiero tworzono, a on sam stopniowo wypełniał się treścią. Z pewnością nikt nie brał pod uwagę tak szeroko zakrojonego marketingu w sieci, zaciętej i nieustannej walki o pierwsze miejsce w wynikach wyszukiwania. 26 września 1990 r. uruchomiono pierwsze łącze analogowe, które dało początek sieci Internet w Polsce.

Dlaczego pozycjonowanie jest ważne?

Dzisiaj – 27 lat później – Internet jest podstawowym medium, opiniotwórczym źródłem informacji, które obecne jest wszędzie – w każdym urządzeniu, którego obecnie używamy. Tak powszechne medium i źródło informacji stało się miejscem nieustannych walk firm o najwyższą pozycję w wynikach Google. Dzisiaj o ilości odwiedzin decyduje pierwsza pozycja w wynikach wyszukiwarki Google. Satysfakcjonujące statystyki odwiedzin strony da się osiągnąć poprzez pozycjonowanie stron w wynikach wyszukiwania.

Pozycjonowanie polega przede wszystkim na działaniach zmierzających do umieszczenia strony www pośród pierwszych wyników wyświetlanych przez wyszukiwarki dla słów (fraz kluczowych) związanych z tematyką pozycjonowanej strony.

Korzyści płynące z pozycjonowania

– reklama w najszybciej rozwijającym się i największym wolnym medium,
– możliwość dotarcia z ofertą do nieograniczonego grona odbiorców,
– budowanie przewagi konkurencyjnej,
– zwiększony ruch na stronie internetowej – ponad 80% ruchu generowanego jest poprzez wyniki wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych.

Pozycjonowanie SEO może dotyczyć dowolnej liczby słów lub fraz kluczowych. Ważne jest by strona internetowa spełniała wymogi Google, zawierała treści związane z pozycjonowanymi frazami, a jej konstrukcja była zaprojektowana w czytelny i przejrzysty sposób.

Badania na temat zachowań użytkowników korzystających z wyszukiwarki Google jednoznacznie pokazują, że liczy się wyłącznie pierwsza strona. Pierwsza strona gwarantuje czytelników, a to przekłada się na warunki ekonomiczne w jakich działa firma. Pozycjonowanie stron www wpływa korzystnie na liczbę czytelników – zwiększa ilość realnych użytkowników serwisów internetowych, a co za tym idzie zwiększa przychody firm. Większa liczba czytelników to kontakt z większą grupą potencjalnych Klientów, którzy trafiają na stronę dzięki pierwszym pozycjom w wynikach Google i poznają ofertę handlową.

Pozycjonowanie a kampanie adwords

Wiele firm nieustannie inwestuje w kampanie płatne, które gwarantują „szybki efekt”. Statystycznie tak. Analizując wiele kampanii Google, które przeprowadziliśmy dla Klientów uważamy je za skuteczne, niemniej jednak kosztowne. Porównując kampanie płatne Adwords z efektami pozycjonowania SEO niezmiennie uważamy, że działania organiczne przynoszą wymierne i wyższe korzyści niż terminowe kampanie Adwords. 

Trwałe wyniki – optymalne koszty

Pozycjonowanie to trwały proces, wymagający systematycznych działań rozłożonych w czasie. Realizowany w przemyślany sposób gwarantuje wysokie pozycje i stabilne efekty. Działania realizowane przez PReal’s w zakresie pozycjonowania treści to przede wszystkim działania optymalizacyjne, które pozwalają ocenić stan techniczny serwisu www Klienta, działania redakcyjne i powszechnie znane działania zwane SEO. 

Pozycjonowanie realizowane przez PReal’s gwarantuje stałe efekty oraz stały nadzór nad serwisem w zakresie optymalizacji wynikających ze zmian algorytmu Google.

Koszt pozycjonowania

Koszt pozycjonowania uzależniony jest od kilku ważnych czynników:

– ilości słów kluczowych,
– popularności wskazanych słów kluczowych,
– konkurencji na dane słowo,
– budowy strony internetowej.

Usługa pozycjonowania oferowana jest w ramach stałej współpracy oraz jednorazowych projektów.

Stałe pozycjonowanie

Wymaga określenia czasu współpracy i regulowane jest umową o współpracy na okres 12 lub 24 miesięcy. Umowa oparta o terminową współpracę zobowiązuje nas do stałego monitoringu, a przede wszystkim do osiągnięcia wyznaczonych celów – utrzymywania strony na najwyższych pozycjach w wynikach wskazanej wyszukiwarki. 

Co ważne koszt rozliczany jest w oparciu o efekt naszych działań.

 

Czasowe pozycjonowanie – jednorazowe projekty

To usługa, która pozwala na pozycjonowanie stron internetowych przy ograniczonym budżecie. Usługa gwarantuje zwiększenie popularności strony i rozliczana jest w oparciu o ilość podejmowanych działań. Koszt usługi oparty jest o ryczałt, który pozwala dopasować intensywność działań pozycjonerskich do budżetu Klienta. Usługa rekomendowana jest dla stron, które istnieją w sieci co najmniej rok i zostały zoptymalizowane. Efekty działań również monitorujemy.