preals
facebook
preals - kontakt

Usługi PReal`s public relation

oferta

Projektowanie logo, loga dla firm

Logo to znak graficzny, który jest wizytówką każdej firmy. To jeden z najsilniejszych elementów wpływających na marketing Twojej firmy. Firmowe logo to znak, który rozpoznają klienci

Projektowanie logoOd jego estetyki zależy po części wizerunek firmy, usługi czy produktu w oczach potencjalnych i obecnych klientów. Logo to wizytówka firmy, synonim kultury organizacyjnej, która przede wszystkim zachęca klienta do skorzystania z jej usług. Dobrze zaprojektowany logotyp przedstawia zakres działalności firmy i jej branżę. Profesjonalny logotyp to mądra inwestycja w budowanie zaufania do firmy, usługi czy produktu. Projektowanie logo to ważny proces, który lokuje markę na konkurencyjnym rynku.

Czym jest?

Logo to znak graficzny/znak identyfikacji zaprojektowany tak, by utożsamiał z daną firmą, urzędem, organizacją pożytku publicznego, instytucją, osobą, produktem, usługą, akcją społeczną czy ideą.

Używany na większości materiałów informacyjno-promocyjnych firmy. Używamy go na stronie internetowej, na papeterii firmowej, wizytówkach, ale także ulotkach, w reklamach i na wszelkich gadżetach reklamowych firmy.

Projektowanie logo - ważne są szczegóły

Pełni funkcję informacyjną polegającą na prezentowaniu profilu działalności, cech wyróżniających, walorów z którymi jest identyfikowany. Skuteczność przekazywanych komunikatów zależy od stopnia profesjonalizmu i jakości wykonania logotypu. By wpełni spełniać swoją funkcję logo musi być tożsame z prowadzoną działalnością niezależnie od tego co lub kogo reprezentuje. Nierozerwalny charakter logotypu wzmacnia przekaz i gwarantuje budowanie tożsamości w otoczeniu w jakim znajduje się podmiot bądź usługa. Na podstawie profesjonalnie zaprojektowanego logotypu specjaliści PReal's public relations przygotowują systemy identyfikacji wizualnej, które stanowią zbiór wzorców wykorzystania loga i sposobu jego prezentacji na dowolnych nośnikach reklamowych.

Jak projektujemy

Projektanci PReal's public relations projektują logotypy w oparciu o autorski proces, który stanowi doskonałe połączenie twórczego myślenia, awangardy, nieograniczonej niczym percepcji nazw, kolorów, wyobrażenia o usługach i produktach z funkcjonalnością, czytelnością i praktycznym zastosowaniem. Projekty logo wykonane przez zespół PReal's to przede wszystkim niepowtarzalne i unikatowe znaki, które znajdują zastosowanie w każdej branży i przy produkcji dowolnego materiału reklamowego.

Każdy projekt logotypu przygotowywany jest przez dwóch niezależnych grafików po to, by dostarczyć Państwu dwa różne projekty - dwa zupełnie inne spojrzenia na Państwa markę. To klient wybiera projekt, który najbardziej mu odpowiada. Tak zaplanowany proces twórczy pozwala dostarczyć oryginalne projekty logotypu.

Projekty szyte na miarę

Pracując nad każdym projektem logo koncentrujemy się na kilkudziesięciu elementach, które naszym zdaniem mają wpływ na każdą kreskę, z której powstaje znak graficzny. Nie wymyślamy sami! Klient ma ogromny wpływ na ostateczny kształt projektu logo. Każdy z klientów agencji aktywnie uczestniczy w procesie projektowania logotypu. Począwszy od burzy mózgów na poprawkach estetycznych kończąc. Dla nas ważne jest by znak spełniał oczekiwania Klienta, jak również główne zasady jakimi kierujemy się przy tworzeniu nowych projektów.

Każdy projekt to zupełnie nowa przygoda wśród kolorów, kształtów i skojarzeń. Doskonale zaplanowaliśmy proces twórczy po to, by ułatwić Państwu współpracę. Procesu twórczego nie można zakłócać zbędnymi procedurami.

 

Do kogo kierujemy ofertę projektowania logotypów?

  • nowopowstałe podmioty gospodarcze,
  • projekty akcji społecznych,
  • ważne wydarzenia i konferencje,
  • nowe usługi,
  • nowe produkty.

Czas realizacji

  • czas realizacji projektu wstępnego logo nie przekracza 72 godzin,
  • czas realizacji projektu finalnego wynosi 24 godzin od podjęcia decyzji.

 

Prawa autorskie, majątkowe i pokrewne

PReal's public relations przekazuje niezbędne prawa do znaku Klientowi wraz z zestawem podstawowych plików graficznych wykorzystywanych do dalszych prac graficznych.

 

Zasady współpracy

  • przeprowadzenie spotkania typu brief,
  • dopełnienie formalności: przygotowanie i podpisanie umowy,
  • prezentacja efektów pracy - dwóch przygotowanych projektów - na spotkaniu konsultacyjnym,
  • korekta projektu według wytycznych klienta,
  • finalizacja zlecenia.

Zapytaj o możliwe formy współpracy!

 
  • Avvenire.jpg

    logo

 
 
  • Local_League.jpg

    logo

 

 

 

 

 
  • 10.jpg

    logo

 

 

 

 
  • 25.jpg

    logo

 

 

 

 

 

 

 
  • kurnik5.jpg

    logo

 

 

 

 
 

Tanie strony internetowe - sprawdź!

 

Tanie strony internetowe

 
Szkolenia dla firm

Proponujemy Państwu profesjonalne szkolenia w blokach tematycznych:

Szkolenia dla menedżerów

Szkolenia ZZL - zarządzanie kadrami

Szkolenia public relations Szkolenia reklama
Szkolenia marketing Szkolenia sprzedaż

Szkolenia SEO

szkolenie wystąpienia publiczne

 
 

Prawa autorskie artykułu: logo, logotyp, znak graficzny, logo firmy, projektowanie logo zastrzeżone

 
 
 
Drukujrss