Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Social media

Prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych

Social media to nic innego jak media społecznościowe, w których każdego dnia spotykają się Internauci, by prowadzić ciekawe dyskusje, wymieniać poglądy, oceniać i opiniować. Media społecznościowe to zupełnie inne niż dotąd powszechnie znane kanały komunikacji takie jak strona www czy firmowe wizytówki internetowe. Social media to wirtualna przestrzeń, w której spotykają się ludzie, rozmawiają, wymieniają poglądy i artykułują swoje zainteresowanie, bądź jego brak w stosunku do firm, ludzi, marek, produktów, usług, postaw społecznych, wydarzeń i wszystkiego z czym każdego dnia się spotykają.

Social media to doskonała przestrzeń, w której z powodzeniem funkcjonują firmy, produkty, usługi, a także osoby publiczne  i przedstawiciele świata mediów, nauki i sztuki. To serwisy społecznościowe, z wykorzystaniem których budujemy wizerunek marek, produktów, usług i osób, a przede wszystkim utrzymujemy trwałe relacje z otoczeniem, sięgamy po zainteresowanie Internautów, budujemy postawy i artykułujemy brak akceptacji dla postaw społecznych.

Kanały w mediach społecznościowych są narzędziem, które zapewnia szybki i łatwy dostęp do informacji. Sposób publikacji, charakterystyka każdego z mediów oraz powszechny dostęp sprawiły, że serwisy, wokół których skupieni są obecnie Internauci są pierwszym źródłem informacji.

Na czym polega usługa?

Działania oferowane przez zespół social media PReal’s zorientowane są na realizowanie celów wizerunkowych i biznesowych Klientów. W ramach działań w obszarze social media oferujemy kompleksową obsługę kanałów, w szczególności przygotowanie autorskich treści gotowych do publikacji, w tym tekstów, grafik, zdjęć i filmów, publikowanie treści przygotowywanych przez Klientów, nadzór nad kanałami, interakcje z fanami, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klientów, a także organizowanie konkursów i obsługę kampanii reklamowych. Największą uwagę w ramach naszych działań koncentrujemy na nadzorze kanałów i interakcji z użytkownikami. Oferujemy pełny nadzór nad kanałami oraz kompleksową obsługę większości serwisów dostępnych w Polsce i na świecie.

Prowadzimy kanały komunikacji w serwisach społecznościowych dostarczając autorskie treści, grafiki i materiały wideo. Nasze działania obejmują swoim zasięgiem następujące serwisy mediów społecznościowych:

W ramach usługi realizujemy szereg istotnych działań mających na celu promowanie marki lub produktów lub usług, w szczególności:

Zapytaj o ofertę

Szukasz profesjonalnych usług? Skontaktuj się z doradcami PReal’s by poznać ofertę działań Agencji w obszarze prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych.

Warianty usługi

Szczegółowy zakres usług

W ramach prac projektowych oferujemy:

  • utworzenie lub modyfikację kanałów,

  • założenie lub modyfikację profilów,

  • przygotowanie wymaganych grafik do profilów,

  • przygotowanie i publikację tekstów podstawowych.

W ramach prac cyklicznych:

  • prowadzenie kanałów z wykorzystaniem autorskich publikacji: tekstów, grafik zdjęć, materiałów wideo przygotowanych przez Agencję,

  • innych treści przygotowanych przez Klienta

  • nadzór nad publikowanymi treściami i komentarzami użytkowników,

  • interakcję z użytkownikami kanałów,

  • realizację i nadzór nad kampanią płatną, w ramach przydzielonego budżetu na kampanię w kanałach w serwisach społecznościowych,

  • przygotowanie i przeprowadzenie konkursów,

  • raportowanie,

  • bieżące statystyki.

Porównanie pakietów

Zamów prowadzenie kanału

Skorzystaj z profesjonalnych usług prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych w jednym z 7 elastycznych wariantów.

FAQ

Czym jest usługa obsługi kanałów social media?

Usługa obsługi kanałów social media to wysoce specjalistyczna usługa polegająca na aktywnym prowadzeniu dedykowanych kanałów z wykorzystaniem treści Klienta oraz treści przygotowywanych przez Agencję. Prowadzenie kanałów social media ma na celu budowanie trwałych relacji Klienta z otoczeniem, a w szczególności realizację celów biznesowych i wizerunkowych.

Jaki jest zakres i zasięg świadczenia usługi?

Usługa świadczona jest bez ograniczeń terytorialnych i technologicznych. Usługa obejmuje swoim zasięgiem Polskę, Europę i Świat.

Czy usługi świadczone są jednorazowo?

Usługa realizowana jest w ramach cyklicznych działań, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku na podstawie umowy.

Czy świadczenie usług reguluje umowa?

Tak. Świadczenie usług z zakresu obsługi kanałów social media realizowane jest wyłącznie na podstawie umowy. Nie prowadzimy krótkoterminowych działań projektowych w tym zakresie.

Czy do wykonania usługi przez Agencję potrzebne jest pełnomocnictwo?

Nie, nie wymagamy pełnomocnictwa. Do świadczenia usługi niezbędne są odpowiednie uprawnienia lub dane do logowania do kont w serwisach społecznościowych, których udostępnienie jest konieczne do świadczenia tychże usług.

Czy dostępne są usługi jednorazowe polegające na opublikowaniu wskazanej treści?

Nie. Nie publikujemy pojedynczych treści w profilach firm, które nie posiadają z nami umowy na obsługę kanałów social media.

Czy usługi świadczone są 24 godziny na dobę?

Tak. W ramach pakietu Social Media 1500 kanały w mediach społecznościowych nadzorowane są 24 godziny na dobę.

Na jaki okres zawierana jest umowa?

Umowa na świadczenie usług na obsługę kanałów w mediach społecznościowych zawierana jest na czas określony, na okres 12 lub 24 lub 36 miesięcy.

Jakie są dostępne warianty umów?

Usługa obsługi kanałów social media realizowana jest w oparciu o umowy terminowe abonamentowe.

Czy Agencja przygotowuje własne treści?

Tak. W wybranych pakietach w ramach działań realizowanych w obszarze mediów społecznościowych przygotowujemy autorskie treści do publikacji: teksty, grafiki, zdjęcia i materiały wideo.

Od czego zależy cena usługi?

Cena usługi zależy przede wszystkim od nakładów pracy i od intensywności działań w ramach kanałów Klienta, w szczególności od częstotliwości publikacji, ilości treści, ich rodzaju oraz czasu i zaangażowania wymaganego do prowadzenia kanału.

Jakie treści przygotowujecie do publikacji?

Przygotowujemy teksty zarówno długie jak i krótkie. Wykonujemy i obrabiamy zdjęcia do publikacji. Przygotowujemy grafiki na potrzeby komunikacji w kanałach social media, a także filmy.

Ile kosztuje usługa?

Usługa prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych kosztuje adekwatnie do zaangażowania ekspertów PReal’s. W ramach usługi świadczymy różnorodne działania wchodzące w skład wybranego wariantu. Cena zależy od trzech elementów: czasu zaangażowania – liczby godzin, zakresu świadczonych usług (wariantu usługi) oraz rodzaju treści. Ceny usługi zaczynają się od 1 800 zł netto w abonamencie miesięcznym.

Jakie są warianty usługi?

W ofercie PReal’s w ramach usługi obsługi kanałów social media dostępnych jest 7 wariantów:

o    social media 1500 (pakiet SM-1500),

o    social media 780 (pakiet SM-780),

o    social media 540 (pakiet SM-540),

o    social media 420 (pakiet SM-420),

o    social media 300 (pakiet SM-300),

o    social media 180 (pakiet SM-180),

o    social media 90 (pakiet SM-90).

Czy kanały social media prowadzone są w oparciu o ustalone zasady?

Podstawowym dokumentem regulującym zasady prowadzenia kanałów social media jest polityka social media oraz regulamin. Przygotowujemy je w ramach realizowania działań objętych umową. Zawarte są w nich zasady obowiązujące zarówno operatora, Agencję, Klienta, jak również użytkowników końcowych.

Czy mogę dostać kontakt do firm, z którymi współpracujecie?

Pracujemy na własny rachunek w oparciu o nasz własny know-how, a zatem jedyne telefony, które możemy udostępnić to nasze własne.

Jakie formy płatności są akceptowane?

Usługa obsługi i prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych oferowana jest na podstawie umowy i w ramach miesięcznego abonamentu. Wynagrodzenie Agencji naliczane jest na podstawie faktur VAT płatnych przelewem.

Czy są ukryte koszty?

Nie. W każdym przypadku Klient zna pełne koszty usługi. Jeśli wymagane są dodatkowe działania spoza pakietu usług wchodzących w skład wybranego pakietu listę rekomendowanych działań dodatkowych przedstawiamy do akceptacji Klienta.

Co to są autorskie treści?

Autorskie treści to publikacje w postaci tekstów, grafik, zdjęć i materiałów wideo przygotowywane przez ekspertów PReal’s na rzecz Klienta. Samodzielnie tworzymy treści potrzebne do prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych. W zależności od wybranego przez Klienta pakietu oferujemy publikację treści własnych Klienta oraz treści przygotowanych na zlecenie.

Jakiego rodzaju materiały wideo przygotujecie?

W ramach umowy przygotujemy materiały wideo na potrzeby mediów społecznościowych. Są to przede wszystkim krótkie filmy pozbawione studyjnego montażu i efektów specjalnych, ponieważ takie materiały są chętnie oglądane przez użytkowników mediów społecznościowych. W ramach umowy nie przygotowujemy materiałów wideo takich jak spoty reklamowe, wideoklipy, filmy fabularne itp.

Czy umowę można zerwać?

Tak, każdą umowę można zerwać.

Czy pracownicy Klienta mogą prowadzić równoległe działania w kanałach social media?

Dla Państwa komfortu oferujemy kompleksową usługę prowadzenia kanałów social media. Działania równoległe nie są pożądane. Prowadzenie działań w mediach społecznościowych powinno być realizowane zgodnie z przyjęta praktyką. Ze względu na bezpieczeństwo wizerunku Klienta działania koncentrujemy „w jednych rękach”.

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami, by uzyskać dodatkowe informacje na temat usług prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych. Oferujemy profesjonalne działania w obszarze PR osób, firm, marek, produktów i usług. Zapraszamy.