Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Pinterest

Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym pinterest.com

Grupa docelowa: kobiety (81-85%), millenialsi (67%).

Branża: moda, trendy, fotografia, sklepy, zdrowie, uroda, zakupy.

Światowy katalog pomysłów – jak sami mówią o platformie twórcy to rzeczywiście miejsce, którego odpowiednie zarządzanie może przynieść wymierne korzyści Twojej firmie. Dzięki portalowi jesteśmy w stanie określić, które piny cieszą się największą popularnością, a co za tym idzie określić realne zainteresowanie produktem, usługą lub marką. Dzięki statystykom odpowiednio stworzonego Pinteresta jesteśmy w stanie uzyskać dodatkowe informacje na temat Klientów,  również na temat tego czym głównie się interesują. Pinterest jest również świetnym miejscem do stosowania marketingu wirusowego.

Co robimy?

Pinterest zyskuje coraz większą popularność w Polsce, dlatego warto zaplanować konkretne działania wizerunkowe również w tym serwisie. Naszym zadaniem jest analizowanie i poszukiwanie sposobów, z wykorzystaniem których możemy dotrzeć do użytkowników zainteresowanych branżą Klientów. Według określonych zasad tworzymy treści najlepiej konwertujące w przypadku portalu i powiązanej branży. Naszą aktywność koncentrujemy na wartościowych komentarzach i interakcjach. Treści publikowane na tablicach Klientów są personalizowane pod zachowania i zainteresowania potencjalnych Klientów, tak by tworzyć spójny przekaz.

Kluczowe parametry

Rekomendowany typ treści: tekst, grafika, zdjęcia.

Zasięg Polska: 1 700 000 – i dynamicznie rośnie.

Zasięg Świat: 175 000 000 (Q2 2017r.) – tworząc ponad 75 000 000 000 pinów.

Elastyczne pakiety usług

Zamów prowadzenie kanału firmowego w portalu pinterest.com

Porozmawiaj z doradcą PReal’s na temat elastycznych pakietów prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych.

Czytaj także