Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Snapchat

Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym snapchat.com

Grupa docelowa: użytkownicy smartfonów w wieku 13-24 lat.

Branża: gastronomia, moda, rozrywka, wszystkie niespecjalistyczne działalności. 

Jeżeli Tumblr był dla młodych, Snapchat jest dla dzieci. Nie da się ukryć, że nie ma aktualnie aplikacji tak mocno przyciągającej najmłodszych, jak Snapchat. Młodzi ludzie to Klienci i chociaż pozornie pozbawieni decyzyjności w kwestii konsumpcji i zakupów to jednak młodzi ludzie, którzy wywierają presję na kupujących rodzicach. Inna sprawa to rosnąca liczba młodych osób niezależnych finansowo, która sprawia, że „snapowanie” ma coraz większe uzasadnienie dla biznesów.

Co robimy?

Budujemy wyjątkowe relacje prezentując wizerunek marki, produktów i usług. Treści na Snapchacie są widoczne przez określony czas – od kilku sekund do maksymalnie 24 godzin i to jest kluczowa cecha tego serwisu. To idealne narzędzie do tworzenia wszelkiego rodzaju treści ekskluzywnej, przekazywania ciekawostek, lekkiej treści graficznej lub video modyfikowanej prostymi narzędziami aplikacji, ale także np. przekazywaniu czasowych kodów rabatowych dla wybranych. Snapchat był największym hitem świata social media w roku 2014 i gro marek odniosło wielki sukces koncentrując swoje działania w przestrzeni Snapchat.

Kluczowe parametry

Rekomendowany typ treści: tekst, grafika, infografika, zdjęcia, wideo.

Elastyczne pakiety usług

Zamów prowadzenie kanału firmowego w portalu snapchat.com

Porozmawiaj z doradcą PReal’s na temat elastycznych pakietów prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych.

Czytaj także