Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Tinder

Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym tinder.com

Grupa docelowa: użytkownicy smartfonów, głównie single, poszukujący rozrywek wszelakich.

Branża: związana z rozrywką, stylem życia, konsumpcją.

Tinder został zaprojektowany jako aplikacja randkowa i tak też powszechnie jest wykorzystywany. Początkowo anonimowy, a następnie osobisty charakter relacji, jaka zawiązuje się pomiędzy użytkownikami, szybko znalazł jednak zastosowanie w marketingu społecznościowym.

Co robimy?

W serwisie Tinder kluczowe jest zaprojektowanie odpowiedniego przekazu. Dobór formy jest również bardzo ważny, ponieważ potrafi sprawić, że poszukujący swojej drugiej połówki użytkownik Tindera nie poczuje się wykorzystany i nachalnie zaatakowany niechcianą przecież reklamą. Dlatego też rekomendujemy przekazy, które pozostają utrzymane w kontekście miłości, seksu lub po prostu relacji międzyludzkiej i początkowo przekazane w normalnej dla Tindera formie. Dopiero kolejne etapy kontaktu z lubiącą nas osobą mogą być szansą na przekazanie jej naszej reklamowej wiadomości.

Kluczowe parametry

Rekomendowany typ treści: tekst, zdjęcia, wideo.

Elastyczne pakiety usług

Zamów prowadzenie kanału firmowego w portalu tinder.com

Porozmawiaj z doradcą PReal’s na temat elastycznych pakietów prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych.

Czytaj także