Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Twitter

Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym twitter.com

Grupa docelowa: osoby młode, użytkownicy smartfonów.

Branża: komentarze, artyści, muzyka, polityka.

Twitter serwis społecznościowy udostępniający usługę mikroblogowania. Został założony 21 marca 2006 roku. To modna platforma wśród elit i jest chętnie wykorzystywana przez osoby publiczne, w tym m.in. przez polityków, dyplomatów, publicystów i dziennikarzy. Swoje profile na Twitterze mają także gazety, czasopisma, instytucje państwowe, firmy, ośrodki medyczne, celebryci itp. Tweety znanych osobistości (np. papieża, prezydenta USA i RP) nierzadko przygotowują specjaliści ds. komunikacji. Twitter podobnie jak pozostałe media społecznościowe umożliwia rozpowszechnienie treści mających wpływ na budowanie wizerunku marek, produktów i usług.

Co robimy?

Zwięzłość wypowiedzi na Twitterze to forma sztuki. W codziennej pracy nad profilami Klientów skupiamy się na tworzeniu dobrych relacji poprzez rozmowę z otoczeniem. Interakcje z użytkownikami serwisu w ślad za obowiązującymi trendami, ich rozwój oraz aktywne dyskusje budują zasięg w obrębie serwisu. W zależności od ustalonej strategii komunikacji Klienta przyjmujemy działania w obrębie konta, które mają wzbudzać poczucie profesjonalizmu bądź kontrowersje. Dzięki dodatkowym usługom Twitter to potężne narzędzie reklamowe, które w zręcznych rękach może stać się podstawą komunikacji w obrębie każdej firmy.

Kluczowe parametry

Rekomendowany typ treści: tekst, zdjęcia.

Zasięg Polska: 4 000 000 – osoby w wieku 25-34 lata to ¼ odwiedzających portal.

Zasięg Świat: 650 000 000.

Elastyczne pakiety usług

Zamów prowadzenie kanału firmowego w portalu twitter.com

Porozmawiaj z doradcą PReal’s na temat elastycznych pakietów prowadzenia kanałów w mediach społecznościowych.

Czytaj także