preals
facebook
preals - kontakt

Szkolenia PReal`s public relation

Agencja public relations

Biuro Obsługi Klienta
Agencja PR
PReal's public relations
Warszawa

czynne:
poniedziałek - piątek
w godzinach 9:00-17:00

bok@preals.pl

tel.: +48 22 379 79 79
faks: +48 22 379 79 71

 

szkolenia dla firm

Lista szkoleń dla firm oferowanych przez PReal's public relations:

  • Analiza otoczenia i badania społeczne w procesie tworzenia strategii PR.
  • Autoprezentacja – sztuka prezentacji – warsztaty z komunikowania.
  • Asertywność.
  • Biznes plan.
  • Budowanie strategii komunikacji w administracji publicznej. 
  • Budżetowanie działań PR.
  • Coaching. 
  • Corporate identity - etapy budowania systemu identyfikacji wizualnej organizacji.
  • Dialog społeczny - rozwiązywanie konfliktów i sytuacji kryzysowych.
  • Dobry manager – jak czerpać korzyści z konfliktów.
  • Efektywna praca w zespole i przywództwo.
  • Efektywne funkcjonowanie w warunkach stresu.
  • Finanse dla niefinansistów.
  • Investor relations – budowanie relacji z inwestorami.
  • Jak dbać o własny wizerunek w firmie - trening menedżerski w zakresie budowania własnego zawodowego wizerunku.
  • Jak funkcjonuje przedsiębiorstwo, czyli organizacja?
  • Język wystąpień publicznych – zajęcia z językoznawcą.
  • Kierowanie zespołem projektowym.
  • Komunikowanie się między ludźmi.  
  • Komunikacja nieformalna - elementy e-PR.
  • Kreatywne rozwiązywanie problemów w organizacji.
  • Manipulacja i perswazja.
  • Marketing – narzędzia, instrumenty, zintegrowany system komunikacji marketingowej.
  • Media relations: praca rzecznika, współpraca z mediami, wystąpienia przed kamerą – na co należy zwrócić uwagę.
  • Metody wyceny przedsiębiorstw.
  • Motywacja pracowników - rodzaje motywacji, techniki oddziaływania, ocena pracowników.
  • Motywowanie pracowników, zarządzanie przez cele.
  • Mowa i język ciała profesjonalnego rzecznika prasowego.
  • Nadawanie odpowiednich cech pracy wykonywanej przez pracowników.
  • Narzędzia marketingu - nowe techologie.
  • Negocjacje ze związkami zawodowymi - sztuka budowania relacji z otoczeniem organizacji.
  • Nowoczesne strategie promocji.
  • Ocena efektywności projektów inwestycyjnych.
  • Organizacja imprez - praktyczne zasady.
  • Percepcja, uczenie się, osobowość i postawy.
  • Postępowanie w sytuacji kryzysowej - case, podczas którego grupa uczestników przeżywa sytuację kryzysową przygotowaną przez coach'a.
  • Prawne aspekty działalności public relations - prawo autorskie w działaniach PR. 
  • Prawne aspekty e-PR.
  • Prawne aspekty ochrony marki.
  • PR w administracji publicznej.
  • PR wewnętrzny - budowanie spójnego wizerunku wewnętrznego w organizacji.
  • PR wewnętrzny w administracji publicznej.
  • Proces podejmowania decyzji indywidualnych, heurystyki.
  • Psychologia reklamy.
  • Psychologia zachowań konsumenckich z uwzględnieniem aspektów kulturowych.
  • Public relations a pojęcia pokrewne (reklama, marketing).
  • Public relations, czym jest? - zagadnienia podstawowe, warsztat.
  • Public relations – techniki, narzędzie i metodyka prowadzenia działań.
  • Public relations w sytuacji kryzysowej.
  • Redagowanie tekstów PR'owych.
  • Reklama, oddziaływanie na konsumentów.
  • Reklama, socjotechnika reklamy.
  • Rekrutacja, selekcja i ocena pracowników.
  • Rozwiązywanie konfliktów w organizacji.
  • Skuteczna komunikacja w zespole.
  • Skuteczne negocjacje w biznesie.
  • Skuteczny sprzedawca - szkolenie podnoszące umiejętności sprzedażowe.
  • Sprostowanie i udzielanie odpowiedzi prasowych.
  • Strategiczny PR, budowanie strategii działań PR'owych.
  • Szkolenie medialne – warsztaty pracy z kamera i mikrofonem (wsparte pracą z językoznawcą).
  • Sztuka prezentacji.
  • Sztuka prowadzenia negocjacji.
  • Sztuka zarządzania konfliktami, rozwiązywanie konfliktów.
  • Team buiding - tworzenie relacji w zespole.
  • Techniki efektywnej sprzedaży w sektorze bankowym.
  • Trening umiejętności - zarządzanie czasem menedżera.
  • Tworzenie kampanii PR - zasady, etapy, wdrożenie.
  • Tworzenie białej księgi – proces przygotowywani i opracowywania zbioru zachowań w sytuacji kryzysowej.
  • Władza, delegowanie, przywództwo.
  • Wykaż się - trening umiejętności menedżerskich w zakresie raportowania efektów z działalności PR.  
  • Wykorzystanie internetu w marketingu.
  • Wykorzystanie serwisów społecznościowych w promocji marki (Facebook, Goldenline, Nasza-Klasa i inne)
  • Zarządzanie czasem.
  • Zarządzanie personelem - budowanie pozycji lidera - komunikacja interpersonalna.
  • Zarządzanie zespołem projektowym.
  • Zasady funkcjonowania grup, współpraca z ludźmi. 
  • Zasady postępowania w sytuacji naruszenia praw firmy, marki, jej zarządu, pracowników poprzez publikacje w mediach.
  • Zasady rozpowszechniania informacji w public relations.
mini_iStock_000005669458Small.jpg
 

Zamów szkolenie dla swojej firmy! Zakres tematyczny szkoleń jest stale rozszerzany o nowe interesujące tematy. Organizujemy również szkolenia na zamówienie, takie których nie posiadamy w ofercie bądź ich program wymaga dopasowania do specyfiki organizacji. Jeśli poszukujecie Państwo wysoce wyspecjalizowanego szkolenia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 
 
Szkolenia dla firm

Proponujemy Państwu profesjonalne szkolenia w blokach tematycznych:

Szkolenia dla menedżerów

Szkolenia ZZL - zarządzanie kadrami

Szkolenia public relations Szkolenia reklama
Szkolenia marketing Szkolenia sprzedaż

Szkolenia SEO

szkolenie wystąpienia publiczne

 
 

Tanie strony internetowe - sprawdź!

 

Tanie strony internetowe

 

Prawa autorskie artykułu: szkolenia dla firm, szkolenia korporacyjne zastrzeżone

 
 
 
Drukujrss