preals
facebook
preals - kontakt

Szkolenia PReal`s public relation

szkolenia dla firm

Szkolenia PR - public relations

Szkolenia public relations dostępne są w PReal's od 2008 r. Jakość programów nauczania w zakresie PR sprawdzona została przez wybitnych specjalistów z branży

Szkolenia PR dostępne są we wszystkich grupach szkoleniowych (małych i standardowych) jak również jako szkolenia indywidualne dla kadry menedżerskiej najwyższego szczebla.

Tematyka szkoleń PR

Proponowane przez agencję tematy przygotowane zostały przez wybranych do współpracy specjalistów z dziedziny PR, którzy na co dzień uczestniczą w procesach edukacyjnych, ale przede wszystkim są praktykami w branży.

Szkolenia z zakresu PR w PReal's public relations to ponad 30 autorskich programów szkoleniowych, jak również szkolenia przygotowane na zamówienie firm.

Tematy szkoleń PR:

  1. Analiza otoczenia i badania społeczne w procesie tworzenia strategii PR. 
  2. Autoprezentacja – sztuka prezentacji – warsztaty z komunikowania.
  3. Budowanie strategii komunikacji w administracji publicznej.
  4. Budżetowanie działań PR.
  5. Corporate identity CI - etapy budowania systemu identyfikacji wizualnej organizacji.
  6. Investor relations – budowanie relacji z inwestorami. 
  7. Język wystąpień publicznych – zajęcia z językoznawcą.
  8. Komunikacja nieformalna - elementy e-PR. 
  9. Media relations: praca rzecznika, współpraca z mediami, wystąpienia przed kamerą – na co należy zwrócić uwagę.
  10. Nowoczesne strategie promocji. 
  11. Organizacja imprez - praktyczne zasady. 
  12. Postępowanie w sytuacji kryzysowej - case, podczas którego grupa uczestników przeżywa sytuację kryzysową przygotowaną przez coach'a. 
  13. PR w administracji publicznej. 
  14. Prawne aspekty działalności public relations - prawo autorskie w działaniach PR. 
  15. Prawne aspekty e-PR. 
  16. Prawne aspekty ochrony marki.
  17. Psychologia zachowań konsumenckich z uwzględnieniem aspektów kulturowych. 
  18. Public relations a pojęcia pokrewne (reklama, marketing).
  19. Public relations, czym jest? - zagadnienia podstawowe, warsztat. 
  20. Public relations – techniki, narzędzie i metodyka prowadzenia działań. 
  21. Public relations w sytuacji kryzysowej. 
  22. Redagowanie tekstów PR'owych.
  23. Sprostowanie i udzielanie odpowiedzi prasowych.
  24. Strategiczny PR, budowanie strategii działań PR'owych. 
  25. Szkolenie medialne – warsztaty pracy z kamera i mikrofonem (wsparte pracą z językoznawcą). 
  26. Tworzenie kampanii PR - zasady, etapy, wdrożenie. 
  27. Tworzenie białej księgi – proces przygotowywania i opracowywania zbioru zachowań w sytuacji kryzysowej. 
  28. Wykorzystanie serwisów społecznościowych w promocji marki (Facebook, Goldenline, Nasza-Klasa i inne)  
  29. Zasady postępowania w sytuacji naruszenia praw firmy, marki, jej zarządu, pracowników poprzez publikacje w mediach.  
  30. Zasady rozpowszechniania informacji w public relations.
mini_iStock_000005669458Small.jpg
 

Zamów szkolenie dla swojej firmy! Zakres tematyczny szkoleń PR jest stale rozszerzany o nowe interesujące tematy. Organizujemy również szkolenia na zamówienie, takie których nie posiadamy w ofercie bądź ich program wymaga dopasowania do specyfiki organizacji. Jeśli poszukujecie Państwo wysoce wyspecjalizowanego szkolenia public relations prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

 
 
Szkolenia dla firm

Proponujemy Państwu profesjonalne szkolenia w blokach tematycznych:

Szkolenia dla menedżerów

Szkolenia ZZL - zarządzanie kadrami

Szkolenia reklama
Szkolenia marketing Szkolenia sprzedaż

Szkolenia SEO

szkolenie wystąpienia publiczne

 
 

Tanie strony internetowe - sprawdź!

 

Tanie strony internetowe

 

Prawa autorskie artykułu: szkolenia PR, szkolenia public relations zastrzeżone

 
 
 
Drukujrss