Cele strategiczne
Główne cele strategiczne Spółki na lata 2017-2020
wzmocnienie pozycji Spółki w obszarach, w których ta oferuje swoje produkty i usługi,
stały rozwój portfela oferowanych usług i produktów,
utrzymanie najwyższego standardu obsługi Klienta,
utrzymanie pełnej niezależności Spółki od podmiotów zewnętrznych,
zbudowanie trwałej przewagi konkurencyjnej poprzez podniesienie poziomu atrakcyjności realizowanych projektów,
zbudowanie efektywnego i stabilnego ekosystemu wsparcia dla projektów realizowanych przez Spółkę,
zbudowanie własnej, globalnej sieci podmiotów powiązanych, świadczących usługi tożsame z ofertą Agencji,
opracowanie koncepcji i wdrożenie innowacyjnych usług.
Cele strategiczne Spółki wyznaczone w perspektywie roku 2030
wejście z ofertą na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie,
uzyskanie postępu, pozwalającego na zbudowanie ogólnoświatowej struktury powiązanych podmiotów.
Realizacja celów strategicznych zapewni Spółce długoterminowy, stabilny rozwój w oparciu o zasoby materialne i niematerialne oraz pomoże osiągnąć pozycję lidera rynku regionalnego w 2030 roku. Natomiast osiągnięcie przez Spółkę skokowego wzrostu efektywności w ramach zdefiniowanego przez wieloletni program rozwoju, przy jednoczesnym zwiększeniu możliwości kompleksowej obsługi aktualnych i przyszłych Klientów, będzie warunkiem uzyskania przewagi konkurencyjnej po 2030 roku.
Cele strategiczne
Aby zrealizować wyznaczone cele strategiczne Spółka przyjęła zestaw celów finansowych i wskaźnikowych, który bezpośrednio przełoży się na działalność operacyjną w PReal’s Sp. z o. o. w perspektywie kolejnych 13 lat, do 2030 roku. Mierzalne i podlegające obiektywnym kryteriom oceny cele wyznaczają kierunki działań oraz aktywności poszczególnych jednostek, partnerów, pracowników i współpracowników Spółki, stanowiąc jednocześnie punkty orientacyjne dla wszystkich procesów biznesowych w firmie.
Cele finansowe i wskaźnikowe (2030)
pozyskanie środków finansowych na realizację programów inwestycyjnych o łącznej wysokości 3,7 mln zł,
przeprowadzenie 4 emisji obligacji o łącznej wartości minimum 4 mln zł,
realizacja biznes planu do 2018 roku,
realizacja strategii do 2020 roku,
pozyskanie 248 Klientów do końca 2018 roku.
Cele niefinansowe (2030)
Dążąc do realizacji celów strategicznych Spółka wyznaczyła także cele niefinansowe, które – mimo iż nie opierają się na twardych, mierzalnych wskaźnikach – w ogromnym stopniu przekładają się na rozwój PReal’s Sp. z o. o. Wzmacnia to markę i pozycję rynkową firmy, jednocześnie stwarzając odpowiednie (lub poprawiając dotychczasowe) warunki realizacji celów finansowych i wskaźnikowych. W perspektywie 2030 roku są to:
kompleksowe zaspokojenie potrzeb i dostarczenie Klientom korzyści zgodnie z Misją Spółki,
zbudowanie stabilnych i obopólnie korzystnych relacji Spółki z jej kontrahentami, w szczególności w zakresie oferowania usług Ochrona Wizerunku, a także świadczenia usług specjalistycznych, rozwijania nowych technologii oraz pozyskiwania i obsługi Klientów,
uruchomienie stałej, długoterminowej współpracy z polskimi i zagranicznymi instytucjami oraz partnerami biznesowymi,
zwiększenie zasięgu i skali działalności poza terytorium Polski,
edukacja użytkowników Internetu w zakresie budowania świadomości i odpowiedzialności za treści publikowane w Internecie,
zapewnienie pracownikom i współpracownikom Spółki bardzo dobrych warunków pracy oraz rozwoju zawodowego i osobistego,
podniesienie poziomu świadomości Polaków na temat public relations, w szczególności wśród dzieci i młodzieży oraz ich wiedzy dotyczącej relacji międzyludzkich.