
Jak chronić wizerunek osoby, marki, produktu i usługi?
Nie ma jednoznacznej, idealnej i zawsze działającej strategii, którą można adaptować dowolnie do każdej firmy, osoby, marki, produktu czy usługi. Ochrona wizerunku to proces ciągły skoncentrowany na działaniach prewencyjnych i interwencyjnych, realizowanych w przestrzeni publicznej. Ochrona wizerunku to nie tylko działania jednorazowe wdrażane w sytuacjach kryzysowych, ale zestaw strategicznie zaplanowanych działań na potrzeby budowania, rozwijania i ochrony wizerunku osoby lub firmy.
Ochrona wizerunku to m.in. zestaw profesjonalnych działań:
– monitoring informacji ujawnionych w przestrzeni publicznej,
– analiza sentymentu zebranych informacji,
– monitoring i analiza zdarzeń,
– interakcja, czyli dialog z otoczeniem,
– interwencja w przypadku naruszenia praw, norm i obyczajów,
– egzekucja przysługujących praw z poszanowaniem wolności słowa i swobody wypowiedzi.
Masz dodatkowe pytania dotyczące ochrony wizerunku?
Zapraszamy na konsultacje z zakresu ochrony wizerunku. Nasi eksperci przedstawią Państwu skuteczne narzędzia chronące wizerunek firm i osób.