Prowadzenie kont w serwisie społecznościowym instagram.com
Grupa docelowa: osoby młode, użytkownicy smartfonów, w większości kobiety.
Branża: moda, trendy, fotografia, sklepy, zdrowie, uroda.
Instagram wystartował w roku 2010. Od początku istnienia kojarzy się z aplikacją umożliwiającą udostępnianie autoportretów oraz zdjęć. Często kojarzy się z aplikacją, w której najczęściej można spotkać zdjęcia jedzenia. Na szczęście wraz z rozwojem platformy i udostępnianiem nowych funkcjonalności, również tych dedykowanych dla firm, stał się on miejscem, w którym wiele biznesów odkryło przestrzeń do budowania wizerunku marki nie tylko w oparciu o zdjęcia jedzenia. W gąszczu zdjęć i hasztagów Instagram jawi się jako świetna platforma do utrzymywania stałego kontaktu z otoczeniem. Ze względu na swoją specyfikę pozwala na wzmocnienie działania komunikatów niewerbalnych, poprzez udostępnianie treści w postaci zdjęć i filmów przywołujących pozytywny i żądany efekt pracy z marką. Serwis nadal boryka się z problemem spambotów, których liczba szacowana jest obecnie na blisko 20 mln kont.
Co robimy?
Platforma oferuje narzędzia promujące marki, produkty i usługi. Prowadząc profile w serwisie Instagram wykorzystujemy 100% możliwości platformy. Tworzymy zdjęcia i filmy zgodne z zasadami komunikacji i strategią marki. Tworzymy interakcje pomiędzy profilami wykorzystując aktualne trendy, treści publikowane w serwisie, przede wszystkim najpopularniejsze tematy, by móc efektywnie wpisać się w przestrzeń Instagram. Podobnie jak na Facebooku wchodzimy w interakcje z fanami, a dzięki hasztagom docieramy bezpośrednio do osób, które dodały zdjęcia z produktem. Instagram to miejsce użytkowane do szukania inspiracji, trendów czy pomysłów.
Kluczowe parametry
Rekomendowany typ treści: zdjęcia, wideo.
Zasięg Polska: 3 200 000 – 59% stanowią kobiety, 90% to osoby w wieku poniżej 35 lat.
Zasięg Świat: 700 000 000 (Q2 2017), z czego 400 000 000 odwiedza portal przynajmniej raz dziennie.
Elastyczne pakiety usług