Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym linkedin.com
Grupa docelowa: profesjonaliści, klienci biznesowi.
Branże: finanse, HR, PR, media, edukacja.
Linkedin to serwis społecznościowy, który istnieje od ponad 13 lat i specjalizuje się w kontaktach zawodowo-społecznych.
To największa obecnie sieć profesjonalistów lub „global job board”, gdzie swoje profile (wirtualne CV) zakładają zarówno osoby, które poszukują pracy, rekruterzy, jak i firmy, dla których ważne jest pozyskanie wysokiej klasy specjalistów. Serwis koncentruje swoją funkcjonalność wokół prezentacji wiedzy, umiejętności i doświadczenia jego użytkowników.
Każdy, kto poszukiwał pracy wie, że profil na LinkedIn powoli staje się obowiązkową częścią wizytówki i coraz poważniejszą alternatywą dla CV. To sieć profesjonalnych kontaktów. To idealne miejsce na udostępnianie wszelkiego rodzaju treści specjalistycznej – raportów, analiz, wyników czy prezentacji.
Co robimy?
Podobnie jak w przypadku pozostałych serwisów społecznościowych przygotowujemy treści do publikacji i prowadzimy oficjalne profile w portalu. Koncentrujemy się na budowaniu relacji w środowisku profesjonalistów z wykorzystaniem materiałów pożądanych przez społeczność serwisu, a zatem wspomnianych raportów, infografik, analiz, wyników i prezentacji.
Kluczowe parametry
Rekomendowany typ treści: tekst, grafika, infografika, zdjęcia, pliki.
Zasięg: 450 000 000 użytkowników (Q2, 2016).
Elastyczne pakiety usług