Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym thumblr.com
Grupa docelowa: w większości kobiety, użytkownicy poniżej 30 roku życia, wrażliwi na estetykę, zainteresowani tematyką lifestyle.
Branży: odzież, design, architektura.
Jeżeli targetem Twoich działań są młodzi ludzie, a dostępnym narzędziem – grafiki, zdjęcia czy filmy, to Tumblr będzie znakomitym wyborem. Ciężko dziś o portal społecznościowy, który w tak kompleksowy sposób pozwoli zaprezentować Ci swoją ofertę – jest to znakomity pomysł na firmowego mikrobloga.
Co robimy?
Oferuje on możliwość stworzenia kanału o niepowtarzalnym wyglądzie i układzie, dlatego też jest to miejsce szczególnie dedykowane tym biznesom, które mają określoną estetykę i chcą dać temu wyraz. Wszechobecnym medium są tu GIFy czy infografiki, ale tekst można tu zaprezentować w atrakcyjny sposób. Relacja z obserwatorami ma dość lekki charakter, co nie oznacza, że nie można przekazać w jej ramach treści poważniejszych lub produktowych – wszystko jest kwestią doboru formy. Za jej właściwe udostępnienie, otagowanie oraz moderację wywołanych nią reakcji może odpowiadać PReal’s.
Kluczowe parametry
Rekomendowany typ treści: tekst, grafika, infografika, zdjęcia, pliki.
Elastyczne pakiety usług