Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym tinder.com
Grupa docelowa: użytkownicy smartfonów, głównie single, poszukujący rozrywek wszelakich.
Branża: związana z rozrywką, stylem życia, konsumpcją.
Tinder został zaprojektowany jako aplikacja randkowa i tak też powszechnie jest wykorzystywany. Początkowo anonimowy, a następnie osobisty charakter relacji, jaka zawiązuje się pomiędzy użytkownikami, szybko znalazł jednak zastosowanie w marketingu społecznościowym.
Co robimy?
W serwisie Tinder kluczowe jest zaprojektowanie odpowiedniego przekazu. Dobór formy jest również bardzo ważny, ponieważ potrafi sprawić, że poszukujący swojej drugiej połówki użytkownik Tindera nie poczuje się wykorzystany i nachalnie zaatakowany niechcianą przecież reklamą. Dlatego też rekomendujemy przekazy, które pozostają utrzymane w kontekście miłości, seksu lub po prostu relacji międzyludzkiej i początkowo przekazane w normalnej dla Tindera formie. Dopiero kolejne etapy kontaktu z lubiącą nas osobą mogą być szansą na przekazanie jej naszej reklamowej wiadomości.
Kluczowe parametry
Rekomendowany typ treści: tekst, zdjęcia, wideo.
Elastyczne pakiety usług