Prowadzenie profilów w serwisie społecznościowym youtube.com
Grupa docelowa: wszyscy użytkownicy.
Branża: bez ograniczeń.
Serwis internetowy YOUTUBE nie jest bezpośrednio zaklasyfikowany jako medium społecznościowe. Naszym zdaniem jest to jeden z portali społecznościowych, w którym odnajdujemy nieograniczone możliwości budowania wizerunku Klientów. Służy on budowaniu relacji z użytkownikami i może stanowić niezależny kanał komunikacji. Wideo marketing trwale zagościł w Polsce w roku 2016 i wszystko wskazuje na to, że dalej będzie rozwijał się w szybkim tempie. Jest to serwis, który codziennie odwiedza ponad 88% Internautów.[1]
[1] HANDEL WEWNĘTRZNY 2016; 3 (362): 413-424 413, Joanna Wyrwisz, Bartosz Żydek, Politechnika Lubelska.
Co robimy?
Praca specjalistów Agencji koncentruje się na tym co dzieje się na etapie tworzenia filmu, od scenariusza po zdjęcia, a także na tym co dzieje się po powstaniu materiału. Praca z gotowym materiałem to przede wszystkim jego opublikowanie w istniejącym kanale lub utworzenie kanału na potrzeby prowadzenia klienckiego konta w serwisie YOUTUBE. Przy publikacji niezbędne jest właściwe opisanie, otagowanie materiału, jak również przydzielenie mu właściwych kategorii. Rozpoczynając pracę z kanałem dbamy o jego estetykę, a zatem przygotowujemy wszystkie elementy graficzne, standardowe opisy i ustawiamy parametry niezbędne do efektywnej publikacji kanału. Samo opublikowanie treści multimedialnych nie gwarantuje sukcesu, dlatego naszym zadaniem jest aktywne prowadzenie kanału, a zatem aranżowanie dyskusji i udział w dyskusji w obszarze całego serwisu YOUTUBE.
Kluczowe parametry
Rekomendowany typ treści: wideo.
Zasięg: 1 000 000 000 użytkowników.
Dane na temat serwisu:
– użytkownicy oglądają codziennie setki milionów godzin filmów i generują miliardy wyświetleń,
– liczba widzów w wieku od 18 do 34 lat i od 18 do 49 lat, którzy oglądają YouTube, nawet jeśli liczyć tylko wersję
na urządzenia mobilne, jest większa niż w przypadku jakiejkolwiek telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych,
– ponad połowa wszystkich wyświetleń w YouTube pochodzi z urządzeń mobilnych,
– YouTube ma swoje wersje lokalne w ponad 88 krajach,
– YouTube jest dostępny w 76 językach, co obejmuje 95% wszystkich użytkowników Internetu.
Elastyczne pakiety usług