Szkolenia z zakresu PR
Z przyjemnością dzielimy się kompetencjami i umiejętnościami jakie zdobyliśmy przez 10 lat nieprzerwanej aktywności zawodowej. Dzięki temu przekazujemy sprawdzone w praktyce umiejętności, które z łatwością można zastosować w praktyce.
Szkolenia indywidualne i grupowe
Oferta szkoleń przeznaczona jest dla małych, średnich i dużych firm. Została przygotowana z myślą o pracownikach i kadrze zarządzającej. Organizujemy zamknięte szkolenia dopasowane do potrzeb organizacji i kompetencji pracowników.
Szkolenia z zakresu PR realizowane są w trybie indywidualnym oraz grupowym, w szczególności:
– szkolenia w małych grupach do 10 osób,
– szkolenia w grupach do 20 osób,
– szkolenia indywidualne 1 na 1.
Chcąc zapewnić najwyższą jakość oferowanych usług, program każdego szkolenia dopasowujemy do potrzeb Państwa firmy. By zapewnić Państwu najwyższy poziom nauczania rekomendujemy szkolenia w grupach do 10 osób, a w niektórych przypadkach do 20 osób.
Tematy szkoleń
Autoprezentacja – sztuka prezentacji – warsztaty z komunikowania.
Budowanie strategii komunikacji w administracji publicznej.
Budżetowanie działań PR.
Corporate identity – etapy budowania systemu identyfikacji wizualnej organizacji.
Dialog społeczny – rozwiązywanie konfliktów i sytuacji kryzysowych.
Jak dbać o własny wizerunek w firmie – trening menedżerski w zakresie budowania własnego zawodowego wizerunku.
Język wystąpień publicznych – zajęcia z językoznawcą.
Media relations: praca rzecznika, współpraca z mediami, wystąpienia przed kamerą – na co należy zwrócić uwagę.
Mowa i język ciała profesjonalnego rzecznika prasowego.
Nowoczesne strategie promocji.
Postępowanie w sytuacji kryzysowej – case, podczas którego grupa uczestników przeżywa sytuację kryzysową przygotowaną przez coach’a.
Prawne aspekty działalności public relations – prawo autorskie w działaniach PR.
Prawne aspekty ochrony marki.
PR w administracji publicznej.
PR wewnętrzny – budowanie spójnego wizerunku wewnętrznego w organizacji.
PR wewnętrzny w administracji publicznej.
Public relations, czym jest? – zagadnienia podstawowe, warsztat.
Public relations – techniki, narzędzie i metodyka prowadzenia działań.
Public relations w sytuacji kryzysowej.
Redagowanie tekstów PR’owych.
Sprostowanie i udzielanie odpowiedzi prasowych.
Strategiczny PR, budowanie strategii działań PR’owych.
Szkolenie medialne – warsztaty pracy z kamerą i mikrofonem (wsparte pracą z językoznawcą).x
Szkolenie medialne – warsztaty pracy z kamerą i mikrofonem (wsparte pracą z językoznawcą).
Sztuka prezentacji.
Sztuka prowadzenia negocjacji.
Tworzenie kampanii PR – zasady, etapy, wdrożenie.
Tworzenie białej księgi – proces przygotowywania i opracowywania zbioru zachowań w sytuacji kryzysowej.
Wykorzystanie serwisów społecznościowych w promocji marki.
Zasady postępowania w sytuacji naruszenia praw firmy, marki, jej zarządu, pracowników poprzez publikacje w mediach.
Zasady rozpowszechniania informacji w public relations.
Zapytaj o ofertę szkoleń z zakresu PR. Oferujemy szkolenia w trybie indywidualnym oraz grupowym dla pracowników i kadry menedżerskiej. Opracowujemy dedykowane szkolenia jak również dobieramy lokalizacje i planujemy integrację pracowników.