Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Szkolenia PR

Szkolenia z zakresu PR

Z przyjemnością dzielimy się kompetencjami i umiejętnościami jakie zdobyliśmy przez 10 lat nieprzerwanej aktywności zawodowej. Dzięki temu przekazujemy sprawdzone w praktyce umiejętności, które z łatwością można zastosować w praktyce.

Szkolenia indywidualne i grupowe

Oferta szkoleń przeznaczona jest dla małych, średnich i dużych firm. Została przygotowana z myślą o pracownikach i kadrze zarządzającej. Organizujemy zamknięte szkolenia dopasowane do potrzeb organizacji i kompetencji pracowników.

Szkolenia z zakresu PR realizowane są w trybie indywidualnym oraz grupowym, w szczególności:

– szkolenia w małych grupach do 10 osób,
– szkolenia w grupach do 20 osób,
– szkolenia indywidualne 1 na 1.

Chcąc zapewnić najwyższą jakość oferowanych usług, program każdego szkolenia dopasowujemy do potrzeb Państwa firmy. By zapewnić Państwu najwyższy poziom nauczania rekomendujemy szkolenia w grupach do 10 osób, a w niektórych przypadkach do 20 osób.

Tematy szkoleń

  • Autoprezentacja – sztuka prezentacji – warsztaty z komunikowania.

  • Budowanie strategii komunikacji w administracji publicznej. 

  • Budżetowanie działań PR.

  • Corporate identity – etapy budowania systemu identyfikacji wizualnej organizacji.

  • Dialog społeczny – rozwiązywanie konfliktów i sytuacji kryzysowych.

  • Jak dbać o własny wizerunek w firmie – trening menedżerski w zakresie budowania własnego zawodowego wizerunku.

  • Język wystąpień publicznych – zajęcia z językoznawcą.

  • Media relations: praca rzecznika, współpraca z mediami, wystąpienia przed kamerą – na co należy zwrócić uwagę.

  • Mowa i język ciała profesjonalnego rzecznika prasowego.

  • Nowoczesne strategie promocji.

  • Postępowanie w sytuacji kryzysowej – case, podczas którego grupa uczestników przeżywa sytuację kryzysową przygotowaną przez coach’a.

  • Prawne aspekty działalności public relations – prawo autorskie w działaniach PR.

  • Prawne aspekty ochrony marki.

  • PR w administracji publicznej.

  • PR wewnętrzny – budowanie spójnego wizerunku wewnętrznego w organizacji.

  • PR wewnętrzny w administracji publicznej.

  • Public relations, czym jest? – zagadnienia podstawowe, warsztat.

  • Public relations – techniki, narzędzie i metodyka prowadzenia działań.

  • Public relations w sytuacji kryzysowej.

  • Redagowanie tekstów PR’owych.

  • Sprostowanie i udzielanie odpowiedzi prasowych.

  • Strategiczny PR, budowanie strategii działań PR’owych.

  • Szkolenie medialne – warsztaty pracy z kamerą i mikrofonem (wsparte pracą z językoznawcą).x

  • Szkolenie medialne – warsztaty pracy z kamerą i mikrofonem (wsparte pracą z językoznawcą).

  • Sztuka prezentacji.

  • Sztuka prowadzenia negocjacji.

  • Tworzenie kampanii PR – zasady, etapy, wdrożenie.

  • Tworzenie białej księgi – proces przygotowywania i opracowywania zbioru zachowań w sytuacji kryzysowej.

  • Wykorzystanie serwisów społecznościowych w promocji marki.

  • Zasady postępowania w sytuacji naruszenia praw firmy, marki, jej zarządu, pracowników poprzez publikacje w mediach.

  • Zasady rozpowszechniania informacji w public relations.

Potrzebujesz szkolenia uszytego na miarę

Zapytaj o ofertę szkoleń z zakresu PR. Oferujemy szkolenia w trybie indywidualnym oraz grupowym dla pracowników i kadry menedżerskiej. Opracowujemy dedykowane szkolenia jak również dobieramy lokalizacje i planujemy integrację pracowników.