Profesjonalna komunikacja, trwały wizerunek +48 22 379 79 79 bok@preals.pl

Pytania i odpowiedzi

Zadaj pytanie ekspertom

Masz pytania? Skorzystaj z formularza poniżej i zadaj je anonimowo. Odpowiedź na pytania związane z naszymi kompetencjami opublikujemy na stronie w czasie nie dłuższym niż 48 godzin.





Odpowiedzi ekspertów i specjalistów PR

Strony internetowe

09 Cze

Ile kosztuje założenie strony internetowej?

Ile kosztuje opracowanie i wdrożenie strony internetowej? Przygotowujemy dla Państwa odpowiedź na to pytanie. Sprawdź pozostałe porady Masz dodatkowe pytania? Porozmawiaj z ekspertami Zapraszamy na konsultacje. Nasi eksperci przedstawią Państwu[...]

09 Cze

Jak zrobić stronę internetową?

Projekt graficzny, programowanie systemu CMS, profesjonalne treści i optymalizacja strony oraz treści Przygotowanie strony internetowej to proces, który z powodzeniem można przeprowadzić samodzielnie korzystając z ogólnie dostępnych narzędzi, bezpłatnych źródeł wiedzy.[...]

08 Cze

Jak wybrać wykonawcę strony www?

Na co zwrócić uwagę przy wyborze wykonawcy strony www? Ograniczony budżet firm sprawia, że Klienci poszukują usług i produktów, które będą w maksymalnie niskiej cenie oraz standardzie najwyższej jakości. To[...]

Pytania i odpowiedzi dotyczące stron

Ochrona wizerunku

31 Sie

Jak skutecznie chronić wizerunek marki w Internecie?

Skuteczna ochrona wizerunku marki to nie tylko monitoring Skuteczna ochrona wizerunku możliwa jest wtedy, gdy posiadamy wiedzę jak postrzegana jest marka przez jej najbliższe otoczenie. Ochrona marki zaczyna się od[...]

07 Cze

Co to jest nieuczciwa konkurencja?

Co to jest nieuczciwa konkurencja i na czym polega? Nieuczciwa konkurencja to takie działanie przedsiębiorców, które ma na celu naruszenie interesów innego przedsiębiorcy lub Klienta, a zatem działanie niezgodne z prawem,[...]

07 Cze

Gowork jak usunąć opinię?

Jak usunąć opinię z gowork i czy jest to możliwe? Należy przede wszystkim zwrócić uwagę na fakt, że Internet jest wolnym medium, w którym obowiązuje pełna swoboda wypowiedzi oraz wolność[...]

07 Cze

Chronić wizerunek, czyli co?

Jak chronić wizerunek osoby, marki, produktu i usługi? Nie ma jednoznacznej, idealnej i zawsze działającej strategii, którą można adaptować dowolnie do każdej firmy, osoby, marki, produktu czy usługi. Ochrona wizerunku to[...]

07 Cze

Gdzie znajdę ustawę o ochronie wizerunku?

Ustawa dotycząca ochrony wizerunku W Polsce nie ma jednolitego aktu prawnego, który regulowałby kwestie wizerunku osób i firm. Przepisy, na których opiera się ochrona wizerunku osób i firm są rozproszone w[...]

Pytania i odpowiedzi dotyczące ochrony wizerunku

Opinie i komentarze

03 Wrz

Monitorowanie mediów

Monitorowanie mediów społecznościowych i Internetu Codzienne ręczne przeglądanie Internetu byłoby karkołomnym zadaniem dla osób odpowiedzialnych za komunikację. Na szczęście cyfrowy świat już dawno przyszedł z pomocą i dostarczył automatyczne narzędzia,[...]

30 Sie

Kupowanie opinii

Kupowanie opinii na temat firmy to początek końca Internet to ważne medium, w którym informacja stanowi podstawowy towar. Twórcą treści może być każdy, ale czy każdy dba o jej wiarygodność?[...]

28 Sie

Jak reagować na pozytywne wypowiedzi i opinie w Internecie

Pozytywne opinie internautów Pozytywne opinie to dowód, że firma cieszy się dobrą reputacją. Rzetelne pozytywne opinie stanowią najlepszą rekomendację dla przyszłych klientów. Są cenne i zobowiązują do interakcji. Na pozytywn[...]

07 Cze

Jak usunąć opinię z Google?

Jak usunąć opinię z Google maps i czy jest to możliwe? Usunięcie opinii z Google oraz Google Maps jest możliwe pod warunkiem, że ta opinia jest niezgodna z wytycznymi [...]

07 Cze

Jak reagować na negatywne opinie w Internecie?

Negatywne opinie internautów Przede wszystkim z należytym dystansem i rozwagą. Są dwie szkoły. Jedna mówi o tym, by zdecydowanie ignorować i nie wdawać się w dyskusje z hejterami. Druga stawia na dialog,[...]

07 Cze

Gowork jak usunąć opinię?

Jak usunąć opinię z gowork i czy jest to możliwe? Należy przede wszystkim zwrócić uwagę na fakt, że Internet jest wolnym medium, w którym obowiązuje pełna swoboda wypowiedzi oraz wolność[...]

Pytania i odpowiedzi dotyczące opinii i komentarzy

PR

31 Sie

Jak skutecznie chronić wizerunek marki w Internecie?

Skuteczna ochrona wizerunku marki to nie tylko monitoring Skuteczna ochrona wizerunku możliwa jest wtedy, gdy posiadamy wiedzę jak postrzegana jest marka przez jej najbliższe otoczenie. Ochrona marki zaczyna się od[...]

29 Sie

Opinie o pracodawcach

Gdzie w Internecie można znaleźć opinie o pracodawcach? Polski Internet obfituje w portale, strony, fora i blogi, na których prezentowane są profile firm, a wraz z nimi dane i możliwość[...]

29 Sie

Sentyment informacji

Co to jest sentyment? Sentyment informacji to znaczenie informacji, które przekazywane jest poprzez słowa w niej zawarte. To treść przekazu, którego znaczenie można określić w trzech stanach: pozytywnym, neutralnym [...]

28 Sie

Jak reagować na pozytywne wypowiedzi i opinie w Internecie

Pozytywne opinie internautów Pozytywne opinie to dowód, że firma cieszy się dobrą reputacją. Rzetelne pozytywne opinie stanowią najlepszą rekomendację dla przyszłych klientów. Są cenne i zobowiązują do interakcji. Na pozytywn[...]

27 Sie

Wizerunek pracodawcy

Co składa się na wizerunek pracodawcy? Wizerunek pracodawcy to de facto wizerunek firmy, a ten zależy od szeregu czynników, w szczególności od decyzji zarządu. Wizerunek pracodawcy jest kluczowy dla każdej[...]

07 Cze

Czarny PR

Co to jest czarny PR? To działania wprost odwrotne do tego czym zajmuje się PR. Czarny PR to w naszej ocenie działanie nieetyczne, które w swojej nazwie nie powinno zawierać skojarzeń z[...]

Pytania i odpowiedzi dotyczące PR

Masz dodatkowe pytania?

Porozmawiaj z ekspertami

Zapraszamy na konsultacje. Nasi eksperci przedstawią Państwu wyczerpujące informacje na temat oferowanych zgodnie z naszymi kompetencjami usług.