
Co składa się na wizerunek pracodawcy?
Wizerunek pracodawcy to de facto wizerunek firmy, a ten zależy od szeregu czynników, w szczególności od decyzji zarządu. Wizerunek pracodawcy jest kluczowy dla każdej firmy, ponieważ to pracownicy pozostają odpowiedzialni za obsługę procesów w niej występujących.
PR jest jedną z funkcji zarządzania w organizacji, która bezpośrednio odpowiada za komunikację z otoczeniem i wspiera relacje z pracownikami, jako z jedną z grup stanowiących otoczenie każdej firmy.
Zbudowanie trwałego wizerunku pracodawcy to proces wymagający świadomych decyzji zarządczych oraz konsekwentnych działań opartych o komunikację wartości organizacji.
Kluczowe w tym procesie jest zdefiniowanie wyróżników oraz systemu wartości, który będzie stanowił przewagę na tle konkurencji. Ich konsekwentne wdrożenie wewnątrz organizacji, by stworzyć trwałe środowisko i silną organizację.
Działania prowadzone przez organizację skoncentrowane na budowaniu i utrwalaniu wartości oddziałują bezpośrednio na wizerunek organizacji jako pracodawcy. Profesjonalne komunikowanie cech i wartości wewnątrz organizacji i na zewnątrz firmy zapewnia pozycjonowanie marki na rynku co pozwala docierać do potencjalnych kandydatów oraz ułatwia proces rekrutacji.
Korzyści wynikające z profesjonalnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
budowanie wizerunku profesjonalnego pracodawcy
utrwalanie wizerunku atrakcyjnego pracodawcy
utrwalanie relacji z pracownikami
usprawnianie procesów komunikacyjnych
usprawnianie procesów komunikacji
zwiększanie zainteresowania firmą
Masz dodatkowe pytania?
Zapraszamy na konsultacje. Nasi eksperci przedstawią Państwu wyczerpujące informacje na temat oferowanych zgodnie z naszymi kompetencjami usług.